среда, 06. новембар 2013.

6. новембар | 1997 - 2013

Тачно пре 16 година сам се одлучио да мој позив буде архитектура. То је било време док сам још ишао у основну школу. Тада сам кренуо у обилазак целог Новог Београда. Ишао сам од блока до блока и лагано у блокчићу скицирао планиметријски приказ положаја зграда са адресама, као и са скицама карактеристичних детаља на зградама. После сам то детаљније цртао у свесци коју још увек чувам у својој архиви.

Неколико година касније је настала и карта ретроспективног приказа града Београда (цртано од 2001. до 2002. године), коју сам 2005. године показао архитекти др Михаилу Чанку приликом пријављивања на припремни курс за студије архитектуре. Архитекта Михаило Чанак је био позитивно изненађен јер није видео ништа слично до тада, а још мање знао да је неко то радио уопште...
Од тада да је кренуо сигуран пут кроз архитектонске воде - од Чика Микине школе архитектуре, преко Архитектонског факултета у Београду, до докторских студија на Архитектонском факултету у Љубљани.

01 | Ретроспективни приказ плана Београда из 2001. године

Нема коментара:

Постави коментар